Pages

Monday, May 12, 2014

Terlambat Ucap Selamat Hari Ibu

salam dan selamat tengahari sume...aku ni dah tertinggal kapal terbang la citenya..sume dah sebok cite sambut hari ibu kat mana..bagi ibu hadia apa...tapi aku baru ni nak wat cite...hahahahaha...bagi kami adek beradik yang tak punya ibu ni cuma hadiah ALFATIHAH dan DOA agar MAK terus ke SYURGA tanpa perlu diHISAB...tak punya sambutan yang spesel memandangkan adik aku masih di PPUM kerana DENGGI....dah 3 hari bermalam di sana tanpa sebarang peningkatan untuk menunjukkan boleh keluar wad...bukan aku penat jaga dia di situ tapi kesian pada anak adik aku sebab tak dapat jumpa UMI sebab dihalang masuk ke wad...kerana usianya di bawah 12 tahun....kalau pun dapat jumpa tak boleh berlama2....apa2 pun SELAMAT HARI IBU buat kakak aku..Pn Habsah & Pn Mariani,adik aku Si Zahura dan anak buah aku Izzah Syazwani...tahniah kerana menjadi ibu yang baik untuk anak2 kalian..teruslah menjadi ibu yang cemerlang,gemilang dan terbilang...huhuhuhuhu...





inilah keluarga besar aku...walau tanpa MAK kami masih mampu bersama..moga kasih sayang kami akan berpanjangan hendaknya

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...