Pages

Tuesday, May 6, 2014

Lagi Dua Minggu..Yeay Yeay...

jangan plak korang kata aku nak menikah lagi dua minggu yea...walaupun itu yang ramai harapkan tapi maunya aku pitam....kalau boleh memang nak menikah cepat dan nak buat sesimple yang boleh tapi masih ada banyak mende kena diperincikan...hokeyyyy...sambung cite balik sebenarnya lagi DUA MINGGU tu adalah hari anibersari aku dan en TUNANG sayang...genaplah usia perkenalan dan perkongsian kasih sayang antara kami dan akan diakhiri dengan ikatan yang SAH...tak sabar nak jadi teman awak seumur hidup...jiwang karat pulak ko ZURAIDA...


 

apa pun...sedang merancang sesuatu untuk kami berdua..apa yang aku rencanakan nanti aku cite yea...tapi memandangkan tarikh itu hari bekerja dan aku di KUALA LUMPUR maka sambutannya dipanjangkan ke tarikh hujung minggulah jawabnya...yang pasti tanpa sambutan apa pun saya tau awak sayang saya dan saya tau awak hanya perlukan saya sepanjang hidup awak selepas MAK awak....

SAYA SAYANG AWAK

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...