Pages

Friday, May 16, 2014

Selamat Hari Cikgu

salam dan selamat tengahari sume...dah lewat tapi still nak ucapkan Selamat Menyambut Hari Guru 2014 kepada semua guru2 yang dah mengajar aku secara rasmi dari belum mengenal huruf hingga dapat ijazah di Tadika Perpaduan Air Molek,SK Air Molek,SMA Al-Ahmadi,SMA Merlimau,Kolej Islam Melaka dan IGS College....semoga terus mendidik anak bangsa menjadi manusia HEBAT.bagi yang mengajar secara tidak rasmi anda juga merupakan GURU saya...pengalaman hidup juga GURU saya...MAK AYAH saya juga GURU teragung dalam hidup saya...


untuk rakan2 yang bergelar GURU...anda memang hebat kerana memilih profesion PERGURUAN sebagai kerjaya anda..saya TABIK SPRING!!!!!! kepada anda...kerana saya tidak mampu menjadi GURU seperti anda...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...