Pages

Sunday, August 5, 2012

::Aktiviti Kami di Hari Sabtu::

salam...aku masih dalam fasa tak sihat walaupun aku berharap sgt2 aku nak cepat sembuh sebelum syawal ni tp tk tau la...skrg ni dh batuk ngan selsema la pulak...aduii....tp aku tetap gagahkan diri buat kije umah ngan buat apa jugak yg aku nak...so bermula awal pg aku trim pokok bunga kertas yg ada kat lama umah aku..skrg laman umah aku dh mcm umah org berbanding sebelumnya...aku potong masa sekarang sebab mse syawal nnt tk lah serabut sgt pokok  tu...

pas dua jam trim pokok aku mandi n bergerak ke kedai manik tuk carik manik...maklumlah baju aku blm ada manik so gagahkan diri jugak walaupun hujan turun ngan lebatnya...terpaksa tunggu hujan reda sikit sbb aku takut drive dlm hujan lebat...pas sejam kat kedai manik aku gerak plak g Mydin...

aku sampai Mydin kul 2.30 ptg....org dalam Mydin ni jgn cite la...tk ada ruang yg tak ada org melainkan penuh jek sampaikan dlm toilet pun penuh...cadangnye aku nak masak Siakap 3 rasa jek...nak masak sayur pun tak ada yg makan so dlm siakap tu aku bubuh pelbagai jenis sayur biar dorang sumer makan...

pas maghrib plak kitaorg gerak g bazar ramadhan taman cempaka....bazar yg dh ada sejak tahun 2004 klu tk silap...n kat sini mmg tk lojik klu tak penuh...masa aku sampai masih blm ramai sbb mungkin masih awal...pegi sini sbb nak cari songkok anak buah aku and baju kurung kawan aku...klu tak g skrg mmg tak akan ada masa lg la jwbnye...

aku sampai umah hampir 12 tgh mlm....kaki ni punya lah lenguh jgn cite...tp utk anak2 aku gagahkan jugak...walau sakit pun tak apa lah...aku ni kuat semangat utk anak2 kot...pas sembahyang aku pun tdo lah...penuhkan jadual aku semalam...tp maaflah picnya tiada sbb aku masih dlm keadaan tidak sihat...baca cite je la..hehehehehehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...