Pages

Wednesday, August 1, 2012

::Iftar Hari Ke 12::

ari ni aku iftar tak membeli di pasar ramadhan sebaliknye masak di umah jek...dah tak lalu aku nak beli makanan kat pasar ramadhan ni...so aku pun amik keputusan g mydin mse lunch break beli barang2 nak masak...balik je opis aku pun sensing lengan baju berhempas pulas masak sensorang sebab budak seumah aku ni balik lambat..walaupun hati aku ngah marah tp sbb aku nak makan hasil air tangan aku...aku gagahkan jugak...

menu iftar aku ari ni kari sardin....setelah aku google manyak2 resepi akhirnya aku amik keputusan wat resepi aku sendiri...tp sowilah no pic sbbnye spt biasalah aku lupa nak amik gambar...sedap jugak lah hasil tangan aku berbanding ngan beli kat pasar ramadhan tu...bertambah lah kami makan malam ni..walaupun menu ringkas tp lebih berbaloi dr membeli di luar...korang iftar apa malam ni????

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...