Pages

Friday, August 3, 2012

::Jumpe Ngan Dentist::

ari ni aku temui keberanian utk dating ngan mr dentist setelah berbelas tahun tak berjumpe...bukan aku tk nk g jmpe dentist tp aku malas dengar dentist tu ceramah and marah aku sebab tk jaga gigi..aku taulah salah aku tp tk payah lah marah2 aku mcm tu sekali..so kali ni disebabkan kawan aku si Yatt tu kata dentist kat poliklinik ni baik so aku pun amik peluang ni nk jmpe ngan dia...mana tau leh ada gigi baru menjelang raya ni...hehehehe...


nak jumpe dentist ni bukan satu keje senang tau...kena ada keberanian baru leh pegi klu tak mau kite nangis klu kena bius...gusi dah tua2 ni kebal dia lain macam sikit...so kena bius dulu baru gigi leh dicabutkan...so kengkawan doakan aku yek...nnt aku cite lagi pas balik dari dating ngan dentist....bye

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...