Pages

Thursday, August 16, 2012

::Dah Selesai::

malam tadi pas iftar aku memulakan misi mencari amil tuk bayar zakat fitrah...n finally i found him at TESCO....bukan masalah nak mencari amil ni tp nak mencari masa tuk mencari amil...korang tau kan amil tu sape???setiap nak raya mmg insan ini yg kite carik..tp menurut kata amil ni mlm td dorang kne kije sampai malam raya sbb org2 melaka ni liat nak bayar zakat fitrah awal2..sume nak tunggu malam raya baru kelam kabut nak carik amil...so korang mana2 yg belum menunaikan tanggungjawab tu..bwk2 membayar yek...


inilah resit pembayaran zakat aku ngan anak sedara aku...dah bayar ni mmg lega...perasaan mmg berbeza..klu sebelum ni hati mmg tak tenang tp skrg ni dah tenang giler....

2 comments:

@lfidah @dim said...

saya pun sudah selesai bayar...

amieda said...

ko ada asben tolong bayar..akk ni seb baik ko wat entry pasal ni..klu tak kompom lupa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...