Pages

Friday, August 10, 2012

::Kamera Xperia Dah Pecah::

salam and selamat pagi kengkawan...semalam aku lalui hari sedih sebab telefon tangan kesayangan aku dah jatuh berderai.tapi nasib baik tak rosak keseluruhan cuma kameranya saje telah pecah dan tak berfungsi langsung...tolonglah...kenapalah masa ni plak leh jadik......nak raya ni...nak hantar g betulkan mau makan 2 minggu...bolehkah aku hidup tanpa telefon tangan?????oooo aku tak sanggup...dulu masa phone ni dibetulkan sebab speaker rosak and dia rest kat kedai seminggu, hidup aku tak lengkap....lagi pulak lah sekarang ni...aduuuusssshhhh....ni kamera plak yg rosak...ntah bape lama la pulak dia nak rest kat kedai????


walaupun phone aku aku tak sekritikal mcm kat gambar atas ni tp aku tetap susah hati...mcmana nak buat ni...kamera kat phone ni mmg sgt penting lagi2 time raya ni...aku tak ada DSLR atau pun kamera jenis lain.....cuma yg ada dlm phone jek....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...