Pages

Thursday, August 16, 2012

::Kisah Semalam::

salam dan selamat pagi...ari ni aku nak cite pasal iftar semalam...aku ngan kawan aku pun menempah tempat di Naza Talyya Hotel..sesekali nak berbuka di hotel...sabtu lepas aku di D'Village so ari ni kat sini la plak....tp kitaorg lupa nak snap gambar makanan..yg ada cuma gambar kitaorg jek...so layan gambar kitaorg je lah...



ini aku yg bersolek selepas ada yg komplen suh aku make up sikit...so aku pun touch up la muka sikit..walaupun tak santek tp nampak la mcm  muka org sket...hehehehehe...tp yg aku aku kompius ni sejak bile plak status aku ni dah berubah...setau aku belum lagik...hehehehehe



ini plak muka org yg konon2nya sakit kepala...aku tak tau la bile plak nama dia dah jadi mcm nama aku plak....

semalam kita org ni boleh dikatakan pulun makan jugak la...banyak jugak makanan yg kitaorg telan...sumenye sedap2 belaka...iftar semalam boleh dikategorikan sebagai projek menggemukkan badan tp untuk semalam jek...mmg best menu kat situ...banyak pilihan tp ruang terhad and tak berapa ramai boleh masuk pun...tq lah tu Naza Talyya Hotel....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...