Pages

Monday, August 27, 2012

::Syawal 2012 Bah 2::

bersambung kembali cite pasal syawal ni yek...dah lama tak bersiaran so jadi mcm ketagih plak nak update cite terbaru...bukan nak menunjuk2 tp cuma nak berkongsi cerita aje..mungkin cite raya korang berbeza dari aku tp aku tetap berseronok ngan hari raya aku sekeluarga...kite nengok gambar lagik yek..gambar ni masa kitaorang kat umah bapak sedara aku....

 
sudah semestinya setiap cerita kena ada gambar aku kan....so ini adalah aku...nampak tembam kan???hehehehe

 
ini plak masa family mak ngah aku sampai...aku jumpe kakak2 sepupu aku ni cuma setahun sekali jek..ataupun masa ada kenduri kawen klu tak haram nak berjumpa..apa2 pun gembira dapat jumpe keluarga...

 
ini plak gambar anak2 buah aku yg lelaki...ngah ngantuk kot..dorang ni kejenya tido jek time2 raya ni..(L to R:Fahmi,Rafaie,Fadhil) sorang jek anak buah aku tak balik sebab dia kena keje kat Pusat Rehabilitasi Cheras...kesian dia....

 
ini plak aku ngan mak buyung @ anak buah perempuan aku yg sulung...kitaorg ni leh jadik model iklan ubat gigi kot..hehehehe...


ini plak gambar adik aku yg ala2 manja gitu..tersesat plak masuk dalam cite ni...tak pe lah janji ada jugak gambar dia dlm blog aku ni...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...