Pages

Thursday, August 30, 2012

::Hadiah dari Dia::

as everybody tau hari lahir aku kan pada 28hb ari tu..tapi malam tu aku dapat berita sedih lah plak..bekas kakak ipar aku dah meninggal...jadi aku pun ckp kat anak buah aku yg aku akan g nengok dia pas aku balik keje...tp dlm otak ni dok pikir mcmana plak aku ni nak pegi sbb dah janji nak jumpa "dia" pas abis keje...tak pe lah redah je dulu...
 
tengahari 28hb tu aku g jumpa dia sekejap and aku pun kononnya nak menuntut hadiah sbb "dia" kata dah ada..so aku ni pegilah menuntut hadiah seperti yg dijanjikan pada "dia'.tetiba "dia" kata hadiah belum siap..aku jadi heran plak..hadiah apa yg belum siap."dia" kata ada tempah kek utk aku tp kedai kek kata siapnya petang pulak...so terpaksalah datang petang nnt kat opis dia amik keknya..
 
tp the best part is aku dapat minyak wangi mcm yg kat bawah ni instead of kek....hehehehe...seronoknya

 


terima kasih awak..walaupun kadang2 saya selalu buat perangai tapi awak sabar sangat ngan saya...saya cuma boleh senyum jek...sayang awak ketat2!!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...