Pages

Thursday, November 10, 2011

~ahmad danial~

salam....
entah knp ari ni aku nk wat entry ttg ahmad danial a.k.a cucu kesayangan aku.....danial lahir 31 Mei 2008 di PPUM kul 5.00 pagi....aku sronok sgt ble danial lahir sbb keluarga RAJAB dah lama tk menimang baby...so excited terlebih....


cucu aku ni mmg petah bercakap.....klu dgr dia berckp leh penat telinga aku....perangai dia klu panggil org mesti 3 kali...agaknya baru cukup kot....danial mmg bdk yg bagus walaupun kadang2 degil.....mana tumpah kuah klu tk ke nasi....ikut perangai ibu lah tu......


kte biar gambar bercerita ttg siapa ahmad danial...dari kecik smpai besar...tp mungkin tk byk lh blh nk upload....
<><><><><><> <><><><><><> <><><><><><>
klu di suruh melompat...danial lah pelagak ngeri terpilih....


<><><><><><> <><><><><><> <><><><><><>
danial selepas mandi......bedak penuh di muka


<><><><><><> <><><><><><> <><><><><><>
aksi kapal terbang......


<><><><><><> <><><><><><> <><><><><><>
berlari di kg....


<><><><><><> <><><><><><> <><><><><><>
cute tk cucu aku....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...