Pages

Thursday, November 24, 2011

~~novel~~

dah lama aku tk beli novel baru...cuma baca novel sedia ada jek...tp minggu lepas kwn aku ada syorkan aku tuk baca sebuah novel ni....tajuknye "Sesuci Kasih Seorang Isteri"...tulisan oleh dzie tye cetakan Kaki Novel....macam korang dh blh agak je kan???awalnye aku sangka ini tipikal lelaki tuk kawin satu lagi....tp rupanye bkn....alasan lelaki kawin dua mmg tk dijangkakan...sronok plak aku baca novel ni...aku tk amik mase yg lama nk abiskan novel ni...sbb ayat2nya puitis....merungkai hati dan perasaan...aku syorkan korang tuk baca novel ni....sbb ini sume ttg pengalaman kte....

ni bukunya.....

Kata penulis ni kt belakang bukunya begini.....

Isha.....walau apa pun yg terjadi,cinta abang hanya untuk sayang.Ampunkan abang kerana menduakanmu.Sesungguhnya manusia cuma merancang,Dia jualah yang menentukan segala-galanya.

Sofea.....hadirmu bukan kupinta.Tetapi,mengapa kau sanggup memburu cintaku walaupun kita tidak pernah saling mengenali???Siapa aku sebenarnya padamu???

SESUCI KASIH SEORANG ISTERI....luahan hati dari kaca mata seorang suami yang berhadapan dengan dugaan hidup di alam rumah tangga.Luahan hati yang bisa menyentuh perasaan anda...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...