Pages

Thursday, November 24, 2011

~~manik lagi~~

aku klu tk cite pasal manik ni mmg tukar nama lh...minggu lepas kawan aku namanya pida ni anta baju nk suh jahit manik...tp dibbkan kesibukan yg melanda bju tk dpt disiapkan pd waktu yg sepatutnya...drag lg ble acu manik yg ada dlm simpanan tk match plak ngan baju....terpaksa mohon izin beli manik lain....akhirnya baju tu siap jgk pas 2 hari aku bertungkus lumus mencari idea....tk tau lah cantik ke tidak...spt yg aku kabarkan dulu aku bukan penjahit manik profesional....


inilah baju yg dh siap tu....dh siap aku tgk cantik la plak....hrp2 dak pda ni berkenan lh manik kt bju ni.....nama jahitan manik ni piramid bunga.....hehehe....

2 comments:

@lfidah @dim said...

i like..nnti byr sekali dgn yg lagi satu erk..

Unknown said...

boleh....ni pn ngah menyiapkan baju ko....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...