Pages

Wednesday, November 30, 2011

~~cite ttg manik~~

entry ari ni aku cite psl aku nyer jahitan manik kt baju dak pda...klu korang ingat entry sblm ni aku ada cite psl baju dia yg wrne hitam....ni gambarnye sblm ni....ini baju dia yg aku jahit


tp stuck sbb idea tk mari...so aku cabut sume jahitan...n aku tukar sume manik tu jd yg mcm gambar bwh ni...ini aku jahit smlm....walau dlm keadaan sakit aku gagahkan jgk jahit sbb aku janji ngan dia nk serah minggu ni...tp bru siap sblh tgn ngan baru jahit leher sikit....aku tk berani nk jahit lelama takut aku mabuk plak....


inilah baju dia yg bru siap separuh...ada byk lg nk dibuat tp kne wat slow and steady...aku blm sihat sgt ni...aku hrp ujung minggu ni blh lh siap...pas ni klu ada sesape yg nk tempah jahit manik kt aku silakan....aku amik murah jek....walaupun nmpk mcm sarat manik tu....tp harganya mmg murah...silakanlah menempah kt aku yek....hehehehe...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...