Pages

Thursday, November 3, 2011

gelagat......part 2



salam....
dari semalam sampai ari ni, ati aku panas jek....GERAM,MENYAMPAH,MELUAT sume ada.....aku bengang betul ngan seseorang yang wat cite psl aku....sume hal aku mmg nk kne di amik tau oleh korang ke???hebat sgt ke smpai sume cite aku korang nk tau dan nk diceritakan pd org sume....pelik aku ngan perangai org ni lh....

citenye begini.......aku pun dpt cite ni dr sumber yg aku blh percayai....ada seseorang ni punye lah "amik berat' pasal aku sampai sanggup tengok keadaan yang bershopping bulan lepas....blh plak bgtau ngan org ....."pelik lah tgk kak zu ni shopping sakan"....banyaknye duit kak zu....

ati aku yg geram ni pun berkata...klu aku shopping sakan pun,ko apa kesah???aku pakai duit ko ke nk beli brg2 aku...ko ada tau ke yg aku ni ikat perut nk beli brg2 tu???ko tau ke yg aku menyimpan brp lama nk beli brg2 tu...ko tau ke susah payah aku????ko ada kesah ke klu aku tk mkn sekalipun....so yg ko nk amik kesah brp byk yg aku berbelanja tu pasal apa????

aku mmg menyampah betul ngan org yg perangai mcm ni....tk psl2 aku disoal mcm org wat kesalahan besar..dan tk pasal2 aku dipandang serong oleh bos aku...disebabkan oleh mulut2 yg mmg patut dicilikan aje....apa salah aku kt diaorg ni???apa yg aku dh buat kt diaorg ni????aduuuiii....aku tau lh aku ni mmg jahat tp jgn runtuhkan imej aku dpn org...klu tk puas ati come forward and talk to me face to face...do not back stabbing me ok!!!!!mcm bagus plak perangai korang...
sorilah pepagi ni emosi aku tk blh dikawal sikit......

nota:minta maaf lah klu ada sesape yg tersinggung ngan statement aku...aku cuma luahkan apa yg aku rasa...tk ada kaitan ngan sesape pun.....

4 comments:

@lfidah @dim said...

sape tuh????hehehe...dia jelesler tue..nie mesti kes dia tak boleh tengok orang lebih dari dia.kalau nampak org beli barang baru mesti dia panas bontot.

Unknown said...

ntah ler...akk pn tk tau orgnye...tp mungkin dia concern takut akk kehabisan duit smpai kne jual tudung ngan dendeng kot....hehehe

nur-afiz said...

lepas ni selepas bershoping... isi borang perishtiran harta yer.... biar org tahu duit tu datang dari mana... mgkn lepas ni org dah x bising2.... sabarlah zu.... dlm dunia ni mmg ada spises2 manusia yg x blh lihat kita lbh dari dia....

Unknown said...

klu ikut undang2 isi borang isytihar harta setiap 3 thn...tp sy kne isi setiap kali sy shopping....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...