Pages

Tuesday, November 15, 2011

~aku dan hari keluarga JKM Melaka~

selepas beberapa hari baru aku teringat nk buat entry ni.....cite ni ttg aku semasa hari keluarga JKM yang dibuat kat ISMAH BEACH RESORT, Pengkalan Balak.......aku kne jd emcee atau M.C tuk majlis ni...aku tk prnh pn jd MC tuk hari keluarga...slalunya acara rasmi jek..tp blasah je lah....disbbkan itu aku pun,kne bersiap sedia awal2....kne wat teks ucapan lah...spt biasa klu kne jd MC....
inilah tempat kami berhari keluarga....

nk dijadikan cite, aku bangun kul 5.30 pg....bersiap2......and dlm kul 6.45pg aku pun kuar.....and dlm kul 7.45pg aku pun sampai kt sini...siap sesat lg...maklumlah drive sensorang...ngah layan lagu...tetiba salah amik simpang....hah kau...apalagi...aku tgk lain mcm jek tmpt ni...aku pusing balik....dlm keta ketawa sensorang.....

sampai jek kt ISMAH, aku sorang lg....mana lah sume org ni...jnji kul 8.00pg...ni lah org melayu....apa plak aku dh melalut ni....jom kte layan gambar je lah...tp tk byk sgt sbb malas nk upload bebyk...klu rasa nk tgk pegi lah ke blog Fida yek...ada byk gambar kt situ...cite ni hanya ada gambar aku...tajuk pun aku dan hari keluarga JKM Melaka...
aku dari jauh......


aku sedang bertugas.....


aku n firdaus....ntah apa yg diceritakan....

aku ngan afif fakhri(anak angkat....)

aku.......

skali lagi.....


aku ngah makan......sempat berangan lagi....

aku yang sedang membebel.....

aku ngan cc noraini...

aku sedang jd baby sister....dah bertukar pakaian seragam.....

aku baru nk makan....pas jd baby sister....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...