Pages

Tuesday, November 29, 2011

~~azam 1433H~~

salam....salam maaf hijrah...
lembaran muka surat kehidupan yg mau aku tukar......
27/11/2011 lepas kte baru pas menyambut awal muharam iaitu thn baru Hijrah....korang sume dh pasang azam tuk thn baru????klu tmbah azam biasanye azam thn lps dh tercapai....ke masih mengekalkankan azam yg lama???azam aku????azam aku thn lps byk....dan masih ada lg blm tercapai....antaranya aku nk jd baik,aku nk kawen,aku nk ada bf and byk lg....tp yg paling penting adalah aku nk tutup buku lama n aku nk bukak buku baru....

since aku pun nk menjalani kehidupan baru di fasa yg baru bersama org baru....so aku rasa wajarlah aku tutup sume kisah tu....tp sblm aku tutup buku lama,aku akan cari pokok kpd sume permasalahan yg melanda pd aku selama ini.....walaupun aku nk tutup buku tp aku msh nk tau punce mslh aku slm ni....adakah aku yg bersalah atau siapakah yg bersalah sebenarnya...kisah ini yg msh blm aku nk tutup.....sehingga dia dtg menemui aku dan bercakap ngan aku psl perkara ni....baru aku senang ati....dan blh memaafkan dia....aku tk nk selamanya ada prasangka buruk pd dia....aku tk nk jd jahat slalu....aku nk maafkan dia......aku tk mmpu beri kemaafan slagi aku tk dgr dr mulut dia...jahat ke aku ni???

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...