Pages

Friday, November 4, 2011

selamat hari raya aidiladha

kemaafan dendam yang terindah....


salam...
disebabkan hanye petang ni jek aku blh bukak blog ni,so aku nak wat ucapan selamat hari raya aidiladha utk sume kengkawan aku yang berada di alam nyata jgk di alam maya.... sempena hari yang baik ni, sama2 lah kita utk sentiasa memafkan dan dimaafkan....bagi kengkawan aku yg aku blm blh maafkan, aku minta maaf lah....sbb aku blm memberi kemaafan selagi anda tidak menghadirkan diri memberi penjelasan kepada aku utk setiap mslh yg berlaku kpd aku...hehehe....

seperti yg aku katakan td...aku blm blh memafkan mrk lg....bkn krn aku sombong atau bongkak...krn aku tau siapalah aku untuk tidak memafkan mrk tp hati aku msh blm mampu memafkan kesalahan mrk...aku masih terbayang kesakitan yg mrk buat.....tp jgn salah sangka plak...walaupun aku tidak memafkan mrk tidak bermakna aku tidak bercakap ngan mrk....aku masih mampu berbual mesra,bergaul rapat cuma belum ada kemaafan utk mrk lg....pelik kan...kwn2 kt pjbt sume pelik....bertanya ngan aku mcmana aku blh buat perkara mcm ni....satu jwpn yg pasti adalah aku tk mau putuskan persaudaraan yg ada....dan aku nk mrk yg wat kesalahan tu sedar yg walau apa pun korang buat pd aku tidak menimbulkan mslh utk aku malah tidak menjadi kudis utk aku...aku masih mampu menggalas....

cuma aku harap kesabaran aku ini berpanjangan...jangan tetiba plak aku jd pendendam yg tegar lg mslh kn?????so korang jgn cabar kesabaran aku plak..hehehehe...buat masa skrg ni apa pun korang buat pd aku, aku masih mampu menelan,menahan dang menghadapinya......kerana aku yang bernama SITI ZURAIDA.....aku sayang sume kengkawan aku...cuma mereka je yg tk sayangkan aku.....

nota:jangan ada yang tersinggung plak.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...