Pages

Wednesday, July 25, 2012

::Berbuka Di Pizza Hut::

Salam and selamat pagi...cite dah basi tp tetap jugak nak upload okey???cite ni masa ari kedua kite berpuasa and disebabkan nak antar anak aku balik so aku kata kat dia "meh kite berbuka ngan Pizza Hut". dia pun stuju ngan alasan dah lama tak makan.....so dalam pukul 6.00pm aku pun drive ler perlahan2 bawak dorang ke AEON Bandaraya.....




ni resit kitaorang masa booking berbuka kat Pizza Hut...hamik set utk donation for the poors..setiap hidangan kitaorang menyumbang RM0.60 pada Pizza Hut utk disampaikan for the needy..sedap jugak pizza dlm set ni....





ini gambar anak aku...dah tentu yg lelaki...muka excited dapat makan pizza walaupun hati ngah sebal tak mau balik  ke asrama...dorang ni naik bas balik ke Johor kul 8.30pm..pas makan aku terus g Melaka Sentral antar dorang balik..gambar aku tak adalah sebab masa ni aku pun baru baik dari sakit so no pic of me....

bye2 for now t aku sambung lagik tau...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...