Pages

Friday, July 6, 2012

::Klu Dah Sedey::


salam...mood aku petang ni dah hilang jauh....terlalu sedih sampai aku tk tau nk buat apa lagi ni...aku ingat petang2 jumaat ni aku leh bergembira tp tk sangka aku akan dapat berita yg buat aku menangis dan berfikir....aku terfikir knp seseorang ni terlalu kepoh untuk amik tau hal aku...aku ni menyusahkan sume org kee??aku ni minta makan ngan korang ke???aku ni kacau rumahtangga korang ke???buruk sgt ke aku ni kat mata korang??aku ni ada buat jahat kat korang ke??kenapa sebarkan cite yg mmg tk benar tu??tk puas2 lagi ke mengata aku...aku tau aku jahat tp aku tk prnh sangka buruk pd org...susah senang hidup aku,hanya aku yg tau...aku yg tanggung...sudah2 lah kepoh pasal aku...jgn terus2an buat cite mcm ni....aku minta ampun dan maaf klu selama ni aku pernah sakitkan hati sesape...tp jgn sebar cite palsu ni lg....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...