Pages

Wednesday, July 25, 2012

::Kelam Kabut::

ari ni aku merancang untuk memasak sendiri since aku tak menemukan makanan yg memenuhi citarasa aku.kengkononnya nak tunjuk bakat memasak. so aku pun g la mydin pas balik keje tadi...memandangkan dalam peti ais aku tiada sebarang makanan basah tapi nak dijadikan cite aku aku kuar dari mydin kul 5.20pm and jalannye jem gile....nak sampaikan ke lampu trafik MITC amik masa 10 minit..boleh korang bayangkan?????...stress giler aku dalam keta..mana nak sampai umah...mana nak siapkan barang nak masak...mana nak masak lagik...aduuuiiiii....

sampai jek kat umah dah kul 6.00pm...macam lipas kudung aku wat kije...tp sbb dah kelam kabut aku tak sempat nak snap gambor plastik beg mydin....akhirnya aku siap masak kul 7.15pm and pastu aku mandi and trus berbuka....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...