Pages

Wednesday, July 25, 2012

::The Dark Knight Rises::



semalam besday kawan seumah aku..so dia buat plan nak nengok cite ni....aku pun stuju la walaupun badan aku ni rasa seram sejuk nak demam tp disebabkan dia besday girl aku ikutkan haje le...aku berbuka kat WISMA UTC sebab show pukul 8.15pm..klu berbuka di umah nanti tak sempat sampai..kitaorang sampai kat GSC AEON Bandaraya tepat kul 8.10pm...masuk panggung wayang belum mula lagik...seb baik sempat kata aku...

cite ni mmg terbaik kalau kita mengikut rantaian BATMAN dari awal kemunculan sampailah sekarang and kita tak akan sangka sape sebenarnya yang jahat dalam hidup kite..sebab kita sangka org yg jahat itu adalah jahat tp sebenarnya kita tak jangka org yg baik ngan kita akan buat perkara yg tak dijangka..

so aku rasa baik korang sume nengok filem ni kat panggung..memang terbaik dari ladang..cite ttg prinsip dan semangat juang utk terus hidup seorang manusia bernama BRUCE WAYNE....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...