Pages

Wednesday, July 4, 2012

::Cite tentang Kek::

ni pun cite tentang Jumaat lepas...manyak sgt la cite ari Jumaat tu plak....maklum la..time ada cite mmg byk tp time kosong mmg diam je la....klu ikut tajuk entry ni...tentang kek...nak dijadikan cite aku wat surprise tuk adik aku sempena anniversary dorang....dh lewat sebulan tp janji ada...


inilah surprise utk adik aku bertiga...kek ni ditempah dr dak pida...butter cake...sedap sangat2....colour pun mmg menarik..purple gitu...kek ni aku order last minute and delivery to doorstep gitu...mne ada org buat kan???


ini mereka bertiga...masa ni dorang baru jek sampai...tk sampai 5 minit dorang sampai kitaorg dh wat surprise...seronok nengok muka dorang yg mmg terkezut ngan kek ni...



inilah aksi menarik dari anak dara aku masa menikmati kek ni...thumps up utk dak pida yek....kek yg sedap mmg berbaloi utk dinikmati....ni bukan promo tp hakikat...order bebanyak dr dia...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...