Pages

Monday, July 16, 2012

::Welcome Back::

salam dan selepas beberapa hari berehat atas dasar kesihatan tak mengizinkan,ari ni aku kembali lagi mengemaskini blog aku....bukan sengaja aku mendiamkan diri tp masalah kesihatan yg mmg tk membolehkan aku update status...nak amik pic pun tk sempat...so entry kali tk ada pic....sowi la kengkawan...next time aku bg gambar yek....

ari ni aku kembali bekerja walaupun tk sume keje aku bleh buat..sebab dorang ni tk bagi aku memberat2kan otak aku ni...so keje aku cuma duduk depan pc and berangan....itu aje tuk ari ni...makan gaji buta la yek?????doakan kesihatan aku baik dan bertambah baik la...aku pun tak nak tambah sakit ......nak sentiasa sihat walafiat hendaknya....malu ngan kengkawan....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...