Pages

Monday, July 16, 2012

::Putus Sudah Segalanya::




ternyata hidup ini cuma pinjaman...untuk sume nikmat,sengsara,kasih sayang,rezeki dan segala yang diberikan untuk kita adalah sebagai pinjaman saje...arini ni 16 Julai 2012...putus sudah segala harapan yg aku letakkan pd seseorg...seseorang yg blh menjadi peneman di kala kesunyian dtg menerpa hidup..tp takdir tk menyebelahi aku...dia mmg kawan aku tp takdir tak memihak pd aku utk terus berkawan ngan dia..bukan aku tk mau tp keadaan tk menyebelahi aku...sahabatku...aku menyayangi dirimu kerana kau hadir pada masa dan tika yg betul tp jika punya jodoh kita akan terus bersama

aku tak menyesal mengenali dirimu....kau lah perkara yang indah yg berlaku dalam hidup aku selepas sidia.....biar apa org kata tentang kita asalkan kita bahagia....selamat tinggal sahabat......



doa ni bukan setakat untuk kecewa kerana putus cinta tapi kerana melalui pelbagai jenis kekecewaan jugak...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...