Pages

Tuesday, July 31, 2012

::Interbank Transfer yang Gagal.....::

petang tadi aku buat la internet banking aku sebab nk masukkan duit kat seseorang tp nak dijadikan cite org tu tk dpt duit dia n bile aku check status aku successfully processed....dan yg paling menyedihkan amaun tu dah ditolak dr akaun aku..yg paling pelik lg bile semak transaction history tuk interbank transfer boleh tak de plak amaun yg aku buat td...apa yg korang rasa masa tu..nak aku call bank tu call centre dah tutup..so terpaksalah call esok..harap2 aku dapat la duit aku balik...duit tu mcm pending..duduk kat tengah2..nak kata sampai tak...nak kata tak sampai dah mcm sampai...sakit jiwa betul...ni nak raya wei...sakit hati duit dah dipotong tak pe lah tp bile dicop sebagai penipu tu yg buat aku lg sakit hati...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...