Pages

Wednesday, October 31, 2012

:: aidil adha 2012 ::

salam and selamat ttgh ari kwn2.........entry dah aku draf tap tek sempat nak habiskan apalagi nak di publishkan...bukan sebab apa pun....maklumlah hari raya pastu ngan kesibukan keje kat opis ni itu yg menyebabkan aku lambat update cite....minta maaf lah sebab cite ni pun dah hampir basi...tp still aku nak bercerita jugak...hehehehe...so kite layan gambar yek....tapi cite akan bersambung lagi yek...

 

ini lah juadah yang aku masak tuk family aku..bertungkus lumus aku masak tapi seb baik kakak aku dah siap blender rencahnya..aku cuma tumis dan masak sehingga selesai...projek bermula jam 3 dan selesai masak pukul tujuh malam...tangan aku berkungfu...kalah shaolin soccer

 
ini masa kami balik kampung ari tu..makcik aku buat korban tapi masa kami sampai dah hampir siap pun...kami lambat sampai sebab sepupu dari Singapura datang beraya jadinya lambatlah kami pulang...sori yek tak pat nak nengok lembu disembelih...teringin jugak nak nengok tp ntah berani ntah tidak...

 
 
ini plak muka org excited amik sup gear box n makan sup...dahsyat budak ni..

 
 

ini plak wajah2 kesayangan aku..mereka berdua ni mmg rapat dan kalau jumpa tanah mmg amat lah suka sebab umah dorang tak ada tanah..bergolek sampai jatuh pun tak apa janji dorang happy...
 
 
aidiladha kali ni sama aje ngan tahun2 lepas.tak ada yg berubah pun...sayunya tetap sama..kehilangan kedua ibu bapa ditambah plak ngan ketiadaan org tersayang buat jiwa aku meruntun hiba tp aku belajar terima semua itu kerana ini mmg takdir aku...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...