Pages

Friday, October 12, 2012

::Kisah Yang Sepatutnya Tamat::

ari ni sepertimana doa aku di awal pagi adalah utk selalu ceria tp tetiba ianya direntap kembali....of all sume masalah yang melanda diri aku sepanjang 2 bln ni...aku berharap agar ada sinar cerah utk aku walaupun hanya sedikit tapi ianya tak bersinar langsung...
 
korang leh baca kisah ni pd entry aku hujung bulan lepas....aku sayangkan persahabatan kami..terlalu sayang...dia terlalu rapat ngan aku..bukan sikit yg kami kongsi tp sudah terlalu banyak..tak sanggup rasanya kalau persahabatan ini terpaksa berakhir ngan cara yang tak sepatutnya...aku tau dan aku faham ianya memang nampak salah dari awal...dan ianya mmg bukan paksaan dr dia tp aku mastermind utk sume ini...aku tak pernah salahkan dia utk apa yg berlaku kerana mmg bukan paksaan dari dia tp aku yg rela menjebakkan diri dalam persahabatan ini...
 
so,awak jangan salah faham...saya tidak pernah menyalahkan awak atas apa yg berlaku kerana yg bersalah itu adalah saya...awak mmg tak bercakap apa2 pun...awak tak perlu jaga hati saya kerana bkn saya yg penting dalam hidup awak tpapa yg selama ini sy minta  cuma ihsan awak utk memikirkan sedikit ttg saya.....memadai jika awak boleh buat begitu saya berbesar hati....saya tau awak rasa awak seperti tidak dihargai....tp percayalah saya amat memikirkan mengenai awak...apa yg sy buat selama ini hanyalah utk meringankan beban di dalam fikiran awak tp saya mohon maaf jika apa yg saya lakukan selama ini bukan yg sepatutnya....dan awak rasa semakin tertekan saya mohon maaf....
 
terus terang saya kata,saya amat sayangkan hubungan persahabatan ini...tp jika ianya terlalu menekan awak dan awak rasa awak seperti dipaksa melakukan sesuatu...saya rela undur diri walaupun saya mmg tak nak...saya mahu awak tenang seperti tenangnya air sungai..saya mau awak bahagia seperti bahagianya bunga kembang di awal pagi...saya mahu awak ceria seperti mana cerianya burung berkicau...saya sayangkan perasaan awak dari persahabatan kita...aku cuma nak dia bahagia ngan apa yg dia buat selama ini...
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...