Pages

Thursday, October 18, 2012

::Tentang Dia::

klu baca tajuk macam aku nak cite pasal drama tentang dhia yg pernah ditayangkan kat tv3 dulu....tp sowilah salah..apa yg aku nak cakap adalah sejauh mana kita kenal dia??dia yg dekat ngan kita..dia yg duduk dalam hati kita...dia yg berkongsi keselesaan dgn kita...dia yg segala2nya kita bersahabat...tp adakah kita betul2 mengenali dia??inilah soalan yg berlegar2 dlm fikiran aku skrg ni...adakah aku mmg tak kenal langsung dia yg dekat dlm hidup aku??adakah aku sengaja ambil lewa sebab aku rasa terlalu selesa ngan dia????walau apa pun aku tau ini sume atas kesilapan aku sendiri.aku dah tau ini sume tak patut berlangsung tp aku teruskan jugak sbb aku degil dan jahat...so inilah yang perlu aku tanggung...aku pernah bertanya kalau benar aku tidak diperlukan bgtaulah aku yg aku tidak diperlukan lg....tp tiada jawapan..adakah dia mmg nak aku yg buat keputusan sendiri???mengeluarkan diri aku dari hidup dia...satu jawapan yg pasti ialah aku mmg akan keluar cuma masanya aku tak tau so aku rasa lebih mudah kalau aku dihalau dari aku nak keluar sendiri..pengalaman dihalau keluar dr hidup seseorang dah ada so aku tak rasa perit sgt kot...cuma satu yg aku pinta adalah keberanian sikit utk persahabatan kita....

2 comments:

@lfidah @dim said...

dia nie sape??xcite pun.:D

amieda said...

hahaha....dia ini tak boleh diceritakan ngan sesape...hikhikhik...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...