Pages

Thursday, October 25, 2012

::Salam Zulhijjah::



salam and selamat pagi tuk sume...ari ni aku masih bekerja lagi sbb sudah kekurangan cuti...apa nak buatkan???tak pe la...sempena aidiladha esok aku and all adik beradik kena pulang pe umah rakan baik arwah mak aku kat kampung sebab makcik tu wat korban..so kata abg ku yang sulung...all adik beradik without fail kena balik kampung...hehehehe...kena balik la jugak kan????kami tak pernah missed datang beraya kat umah makcik ni sebab arwah mak ngan ayah dah pesan umah makcik ini perlu dilawat walaupun hanya setahun 2 kali...so kami menurut ajaran tersebut tanpa gagal walau setelah 6 tahun pemergian mereka....hehehehe baik kan kitaorang ni...di kesempatan yang baik ni aku nak mengucapkan selamat menyambut aidiladha kepada sume muslimin dan muslimat walau dimana sahaja anda berada...semoga segala pengorbanan yang kita lakukan mendapat ganjaran dari Allah swt hendaknya...amiin....
insyaallah nnt aku update cite aku sekeluarga menyambut aidiladha di kampung yek..jumpa lagi

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...