Pages

Tuesday, October 23, 2012

::Lama Tak Cite Tentang Ini::

dah agak lama aku tak update cite tentang manik kan??bukan sebab aku dah tak menjahit tp sbb selalu sgt lupa nak amik pic baju yang telah siap dimanikkan...raya tahun ni seperti biasa baju aku hanya sehelai saje sempat siap maniknya..tu pun buat 2 hari sebelum raya...mcm robot aku siapkan baju aku tu...lagi pulak sepanjang puasa tahun ni aku tak sihat tuk lebih sebulan tp sbb nak raya punya pasal aku gagahkan diri jahit jugak walau dah ada larangan khusus....so kite nengok pic yek...




kat atas tu pic manik tuk baju raya aku tahun ni..tema kami adalah kelabu dan kain aku beli dari adik aku...ada lagi baju raya aku yg dah siap manik tp utk entry yang lain plak....hehehehehe..



ini baju raya kakak aku...kisah baju ni kelakar sgt...ini pattern yg kedua aku buat utk kakak aku sbb dia kata pattern yg awal tu berat sgt dia tak selesa nak pakai...so aku pun ubahlah..jadilah manik tabur yang begini..tp dalam tak nak berat terpaksa berat jugak...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...