Pages

Thursday, October 11, 2012

::Cite Dah Basi::

 
dah lama aku tak update blog ni....tp aku tetap nak cite pasal ni walaupun ianya dah basi...story ni pasal Sukan Special Olympics...sukan ni diadakan pada 26-27 sept yang lepas...sukan ni utk kanak-kanak OKU yang mengalami masalah pembelajaran...aku seperti biasa hadir sebagai urusetia...dan yang pentingnya kulit wajah dan kaki aku bertukar ton.....separa hitam dan putih....meh kita layan gambar jap jek...sume gambar kat bawah masa majlis perasmian pembukaan...
 
 
 
sukan ni wat kat stadium puteri ledang kat Institut Perguruan Durian Daun...kitaorang berkampung dari pagi sampai petang kat sini tuk dua hari...

 
ini antara kontinjen yang berarak masuk ke stadium...

 
ini plak urusetia hadiah la plak...mrk ni mmg gemar bergambar...

 
ini plak akak aku...kak faz ngan dak sham...ceria akk aku ni....

 
akak aku berdua..pepagi sebelum acara bermula kena amik gambar dulu...

 
sebagai tuan punya blog seharusnya ada pic aku walau hanya sekeping kan..so inilah aku hari pertama sukan..belum nampak hitam lagik...

 
ini tetamu kehormat yang hadir ke majlis perasmian sukan tu...datuk pengarah aku tetap datang walaupun bertopang ketiak...semangat tu...


ini ganjaran yang anak2 ni dapat bila bertanding..sukan ni tak mementingkan kemenangan tp lebih kpd penyertaan krn moto mereka ialah jika mereka tidak menang mereka berani mencuba....tp semangat mereka mmg tinggi...walau dah jatuh tetap bangun utk sampai ke garisan akhir..salute to them...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...