Pages

Wednesday, October 31, 2012

::Babak Kedua Aidiladha::

 
 
ini sambungan cite tadi...pic ni diamik secara curi yang diketahui oleh tuan punya badan...nak amik gambar curik kena bijak..klu tak gambar tak jadik...hehehehe..
 
 
 
 
ini akak aku....walau tak boleh menikmati sup gear box secara pukal tp dia tetap makan jugak sebab kata akak aku tau mau kempunan...


 dahsyatnye minum sampai tak sempat nak amik kerusi dan duduk adik ipar aku ni...

 
apa kena adik aku suami isteri ni duduk jauh2...gaduh ke apa???hehehehehe

 
ini pulak bekal untuk kitaorang. masa nak balik....disebabkan makcik aku buat kenduri sekalik so adalah nasi ambeng untung kami adik beradik...dapat 2 lagik...dorang klu dpt nasi ambeng ni mmg macam orang tak pernah makan nasik sebulan..walhal dah makan tp perasaan nak makan nasi ambeng mmg dahsyat...

 
ini muka orang seronok nak makan nasi ambeng...ada nasi putih,mee goreng,ayam goreng,sambal goreng dan serunding kelapa.mmg nampak biasa tp feeling tu berbeza...

 

inilah adik beradik aku yg sedang makan nasi ambeng tanpe memandang kanan kiri...dorang ni macam buaya la..
 
 
hanya keluarga yang ada buat aku..walau tak sume boleh dicerikana kpd meraka tp memadailah mereka ada untuk aku ....
 
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...