Pages

Thursday, July 11, 2013

::En3 Hari Kedua Ramadhan::

salam and selamat pagi uollsss...aku sempat update cite sebab bos aku takde and aku ngah takde keje wat mse skrg ni...dan skrg pun waktu rehat....(bukan mengular yek)...entry ini adalah sebagai menyahut cabaran.....mcm yg aku cite semlm..aku bercita2 aku akan update blog ni sehari satu cite sepanjang ramadhan kali ni...harap2 menjadilah...



 

ni cite pasal semalam....dua hari lepas aku beli contact lense baru dan aku pun pakailah semalam....aku tukar jenama lain sebab jenama yg dulu aku sudah lupa...itu jenamanya BIOMEDICS toric....toric tu bermaksud yang rabun aku ni ada ngan silau sekali..dan seperti biasa setiap kali aku beli contact lense mmg kne order dulu...sebab takde stock kat kedai...harganya pun berbeza dan mahal sikit dari yang biasa sebab ada silau...keluarlah RM120 dari poket aku termasuk RM8 aku beli eye drop tuk mata yg pakai lense...(macam pic kat atas tu)-gambar2 dlm entry aku sumenya aku google sbb pc ni tak membenarkan aku mencucuk usb di cpunya.....terima kasih en google

dan nak dijadikan cerita...optometrist tu salah bagi lense pd aku...maksudnya...aku tetap tak nampak walaupun aku dah pkai lense...dan yg paling teruk mata aku merah dan gatal...seharian aku menanggung rasa sakit tu..gila lah....seb baik tak jadi apa2...so aku plan balik je keje aku nak g serang optometrist tu sbb salah dia bagi aku contact lense bukan ikut tahap kerabunan mata aku...seb baik aku dapat layanan yang baik..dorang mintak aku bukak lense dan tunggu 15 minit baru dorang boleh test mata aku...dan akhirnya dapat jugak aku lense percuma utk sebulan sementara dorang order lense aku yang baru ikut rabun aku yg sebenarnya....

tamat kisah semalam.....


dalam pada menahan kelaparan dan kehausan,hilang jugak sedikit kesabaran apabila terjadi sesuatu yang di luar batas..jadi salahkah kalau terjadi sedikit kemarahan di bulan yang mulia ni???





 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...