Pages

Monday, July 29, 2013

::9 Hari Lagi::

salam dan selamat pagi uolllsss....dalam diam tak diam dah 20 hari kita berpuasa...moga dapatlah kita mengejar apa yang sepatutnya....Ramadhan kali ni aku rasa terlalu cepat...belum sempat aku membuat apa2 persiapan dah hampir berlalu plak..sempatkah aku???

wah ayat aku tak menahan...mesti korang tanya sempat apa ni???tapi korang akan tanya ke???heheheheheh....banyak yg aku dan kita sume bertanya...aku rasa korang pun tau kan..tapi yg aku nak kisahkan adalah sempatkah baju raya aku siap.sebab sabtu lepas aku ke umah akk yg dah bertahun menjadi tukang jahit aku dan katanya baju aku baru sudah dipotong dan belum dijahit lagi...so aku pun bertanya...sempat tak kalau siap malam raya dan katanya...kalau malam raya dah tentu siap...dan seperti kebiasaannya baju aku mmg akan dapat di malam raya...hahahahahah....ingatkan dapatlah aku melaram ngan manik ditangan dipagi raya..rupanya kisah itu mmg akan jadi kenyataan jugak...takpelah..janji di pagi raya aku ada baju nak dipakai...tapi raya kali ni baju aku punya warna biru dan cuma 4 helai sahaja..agak menyedihkan tapi takpelah..mungkin boleh tambah pas raya nanti....hehehehehe

selamat menghabiskan puasa yang cuma berbaki 9 hari...cepatlah mengejar ap yang patut...keredhaan allah dan kasih sayang sesama kita.....

4 comments:

Mel said...

kena terjah tukang jahit tu, kang terlupa baju kita..kalau tak sempat,maraton malam raya cari baju siap je..hihi

Unknown said...

mcmana nak terjah tu...kita di kl tukang jahit di melaka...terjah di telefon jea yg boleh...jgnlah tahun ni kena terjah bazar ramadhan cari baju raya..hihihihi

azieazah said...

4 helai ‘saja’. Ohhh selalu kalu raya buat berapa pasang? Kami selalu buat 2 pasang pun dah happy sakan dah...!

Unknown said...

selalunya 6 pasang...untuk pegi keje skali...sebab kami beraya lama..tp kali ni cuma 4 jea...hukhukhuk...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...