Pages

Tuesday, July 9, 2013

::Ramadhan Datang Lagi::

 
salam dan selamat pagu uollsss...ari ni aku separuh bersemangat datang opis..tak taulah kenapa mood aku tak berapa nak ada ni..walau apau pun aku bersemangat nak menanti kehadiran Ramadhan kali ini..satu yg pasti suasananya pasti berbeza sebab tahun lepas aku di Melaka dan kali ni aku di Kuala Lumpur..adakah aku akan termasuk dalam golongan mereka yang bergelut dengan kesesakan lalulintas???mungkin yea dan mungkin tidak...sepanjang Ramadhan ni co. bagi balik seawal jam 4.30petang...hahahahaaha..mak seronok dengar tu...tapi keadaan trafik mak tak tau la nak oooiii....kompom jem jgk...KL ni kalau tak sesak mmg tukar nama latu..apa pun Selamat Menyambut Ramadhan dan moga Ramadhan kali ni bawa keberkatan yang berganda dari sebelumnya....


 

ini jadual berbuka puasa bagi Wilayah Persekutuan dan Putrajaya....kali ni kena nengok jadual baru..hahahahahaha..kalau nengok kat jadual ni hampir sume arinya waktu berbuka tepat jam 7.30mlm....selamatlah sikit walau terlewat sampai umah pun...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...