Pages

Friday, July 26, 2013

::Apa Nak Cite Ni??::














salam and selamat tengahari korank sume...ari ni jumaat ke3 dalam bulan Ramadhan...dan apabila Jumaat maka aktiviti aku seperti biasalah tapi balik kali ni punya misi sebab akak tukang jahit aku sedang kompius psl kain yg aku hantar tuk buat baju raya...janganlah akk tak sempat jahit..makanya aku beraya ngan sehelai bajulah jawabnya..pecah sejarahlah kalau macam tu....kalau s=dulu setiap tahun aku mmg meriah ngan baju raya tapi kali...aduss.....punah harapan....so berharap agar akk tu sempat menjahit..dapat malam raya pun takpelah kak..sebab saya sampai pun petang raya.....hahahahahaha...selamat berhujung minggu kengkawan...mana2 yang dah dapat gaji dan yang akan dan dah dapat bonus tu...berbelanjalah ikut keperluan...bukan ikut nafsu..aku belajar dari pengalaman sendiri.....

2 comments:

azieazah said...

Saya dah biasa siapkan baju baju raya famili sebelum Ramadan lagi. Senang tak pening. Tukang jahit pun boleh buat pelan pelan dan teliti tak silap.

siti zuraida Rajab said...

tahun ni plan saya tersasarlah kak...saya gantung kerjaya agak lama sekarang baru nak mula tu yg baru nak hantar kain tuk dibuat baju raya..tapi dah kompom ngan tukang jahit baju2 tu sempat sipa malam raya...ok laha kan kak...saya balik kg pun malam raya....hehehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...