Pages

Tuesday, July 9, 2013

::Lemon Cheesecake::

seperti biasa setiap awal bulan co. ni ada buat group briefing...bukan lama pun setakat 1/2jam jek...percaya atau tak....masa nilah kita sume akan jumpa sume members of company...maklumlah ramai sangat..so kalau tak berhimpun mmg tak kenal pun..lagilah org baru mcm aku ni..dan setiap kali briefing akan ada kek sebab buat celebration skali tuk birthday boys or gilrs...bulan lepas aku tak makan kek sbb puasa tapi kali ni.....

 

macam nilah sikit lebih kurang kek yg aku makan tadi...aku mmg amik gambar tp pc aku ni tak dibenarkan sebarang USB dicucuk kedalamnya...so no foto from my camera..hehehehehe..syioknya dapat makan kek...dah lama sangat aku nak mkn kek ni...tapi almaklumlah..regenya mahal cik jahhhh..tak mampu mak nak beli...

selamat makan yek kak non....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...