Pages

Thursday, July 25, 2013

::Sambungan Kisah Menyenangkan Tapi Risau::

kisah sambungan dari yang lepas....apabila adik aku balik so cite kami adalah membeli belah utk hari raya...adik aku ni mmg akan membeli brg2 nak raya kat kampung jek sebab katanya kat KL tak boleh dapat apa yang dia nak..maksudnya hargalah...faham2lah kan..kat KL ni camne...so perjalanan kami bermula dari seawal jam 10 pagi hinggalah jam 6.30 petang..dari datu pasaraya ke pasaraya yang lain mencari tangkapan...tapi seperti biasa aku lupa nak menagkap gambar tangkapan kami..dah sampai umah baru rasa kaki tu lenguh..macam nak tercabut...bila di lihat balik apa yang kami beli ni bukanlah kategori membazir sebab kesemuanya untuk ahli keluarga...aku belikan abg aku,anak buah aku dan cucu2 aku baju..cuma kakak aku punya barang aje blm dapat cari sbb tak tau nak belikan apa....

 

dan perjalanan aku diteruskan lagi pas berbuka sebab aku keluar ngan si dia pengarang hati...asalnya aku tengok si dia sihat walafiat tapi selepas sejam setengah keluar tetiba si dia jadi lain..bukan jadi Hulk Hogan la....muka si dia pucat lesi....mengadu sakit kepala dan tetiba muntah2...apa lagi mak pun dah susah hati...niat hati nak berlama2 pun terbatal sebab tengok keadaannya yang tak mengizinkan...aku drive macam org gila...nak cari ubat tahan muntah dan panadol...sebab tempat kami lepak tu takde kedai yang bukak..maklumlah dah malam...


sepanjang perjalanan hati aku tak tenteram langsung..ini ke perasaan bila org yg disayang sakit???ooo janganlah bagi perasaan tu lagi yea....nak dijadikan cerita kisah dating kami minggu itu tidak habis kerana risau dan takut akan terjadi perkara lebih buruk...so aku pun hantar si dia balik...dan tetibe anak buah aku pun bertanya soalan cepu cemas..."aik??bik ida salah jam ke????"perli soalan tu kan???

itulah kisah aku sepanjang minggu lepas...minggu ni apa plak kisah aku???tunggu ajelah yea...balik atau tak pun belum tau sebab aku dan si dia ngah berperang....sedihnya....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...