Pages

Wednesday, July 17, 2013

::Lulus Atau Ke Laut::


 

semalam seperti yang aku dah cite atau korang kalau tak ingat klik kat SINI utk tau citenya...akhirnya petang tu jgk akk yg pantau keputusan bgtau suh semak keputusan test aku sbb komputer dah siap semak....so aku pun tanyalah..."akk,saya lulus ke??" dan jawapan yang akak tu bagi..."lulus t"....aku ketawa macam nak pecah sambil aku cakap "akk jgn mainkan saya,saya tau tak boleh luluslah"...dan dia pun menjawab..."meh ko nengok kat pc aku ni"...hanya satu yang aku ucap"ALHAMDULILLAH"...walau lulusnya setakat lulus makan tapi oklah utk aku yang tidak membaca langsung..aku cuma menjawab ikut common sense aku aje...sambil aku menembak.....tak payah susah2 nak wat retest.....yeay..yeay...yeay....

Add caption

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...