Pages

Monday, July 1, 2013

::Ramadhan Kali NI::


 

ini adalah entry yang berjadual..nampak mcm byk yg aku cite buat ari ni kan??tp apa nak buat ini aje waktu yang ada utk aku buat cite kt dalam blog kesayangan ni....bulan ramadhan akan menjelma dalam beberapa hari lagi...9 hari lagi kan???kalau salah maaf yea..tapi ramadhan kali ni akan jadi amat berbeza utk aku sebabnya aku di Kuala Lumpur.yg pasti aku akan selalu berbuka dalam bas sebab keadaan trafik kat KL ni mmg awesome sangat..so seperti pesan mereka...sentiasa ada biskut atau gula2 bagi mengelakkan sesuatu yg buruk berlaku..jadi aku akan sentiasa ada biskut dlm beg jika perlu aku berbuka dalam bas...tragisnya ramadhan kali ni...tak tau nak bayangkan camnelah aku ni...kita nengoklah nanti yea...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...