Pages

Thursday, August 15, 2013

::Kenangan Beraya 2013,Untuk Tatapan Yang Jauh::

 

selepas raya yang ke8 barulah aku update cite tentang hari raya aku tahun ni...seperti yang korang leh nampak kat foto atas tu warna tema kami tahun ini ialah biru...dan secara kebetulan mmg kena plak dgn lansir kami dan suasana kami di rumah kesayangan kami ni...alhamdulillah tahun ni kesemua adik beradik dapat berkumpul kat umah arwah mak dan ayah....rasa seronok sangat tahun ni...


 

ini kami secara freestyle...anak2 buah yang tersangat sporting dan ceria walau pun masing2 dah besar panjang tapi masih mampu mengikut tema yang diberikan...tahniah kepada korang..i love u all...ok lah..moh kita bercerita tentang setiap foto kenangan tahun ni...
 

ini adalah aku...disebabkan masih belum menukar status berkeluarga aku tetap dikelilingi anak2 buah yang ramai ini...merekalah sumber kekuatan aku...seronok kalau si dia datang awal...mesti ada foto aku berdua...takpelah..tahun depan kan masih ada...hehehehehehe

 

ini pulak keluarga kecil adik aku...masih tak bertambah ahli keluarga..sama seperti 4 tahun yang lepas...bezanya anak mereka dah bertambah usia...
 
 

ini pulak keluarga abang aku yang nombor dua..abang aku ni jarang2 balik beraya sebab terpaksa menggunakan sistem giliran...dan secara kebetulan akk aku ni balik dari Riyadh tuk cuti raya...maka tambah happeninglah keluarga kami....anak2 mereka pun dah besar..sampai dah boleh kawenlah tapi belum yek..sebab masing2 masih sekolah lagik...
 
 


ini plak foto keluarga besar abang aku yang sulung...abg aku ni dah ada 2 cucu dan masih punya anak2 yang masih belum berkawin...apa2 pun mereka tetap keluarga yang tersangat happy...

gambar2 ini diambil pada raya kedua sebelum kami pulang ke Muar tuk beraya..dan menggunakan Samsung Galaxy Tab 7.0...terang kan gambarnya...mcm pkai DSLR plak...heheheheheh..kepada anda yang jauh...foto ditujukan khas untuk anda untuk mengenal susur galur keluarga kita....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...