Pages

Monday, August 12, 2013

::Ragam Si Kecik::

salam dan selamat pagi..mungkin belum terlewat utk aku ucapkan selamat hari raya aidilfitri kepada semua yang mengenali aku samada secara terus atau di alam maya ni..aku dah masuk keje ari ni..dan opis aku tak seperti org lain yang masih sunyi sebab kat sini hampir sume org dah keje....mood bekerja aku masih ke laut lagi...kenangan syawal aku tahun ni amat best berbanding tahun2 yang dulu...nak tau ke???tak payahlah...biarlah disimpan dulu sebab aku dah dapat bau sesuatu yang kurang enak ttg aku dan kenangan indah itu...adalah cemburu atau keprihatinan yang berlebihan menyebabkan dia begitu??hanya dia yang tau...

walau apa pun cerita syawal aku ni dimulakan ngan kisah budak tecik dalam pic ni...ni gambar ari sabtu ari tu..masa kitaorang gi jln raya kat umah jiran arwah mak aku kat kampung tu...korang leh taulah apa yang budak tecik ni nak buat kan???tapi budak teciklah nilah yang amat menghiburkan...nanti aku sambung cite kami semasa cuti raya ari tu yea...nama dia IRDINA MADIHAH....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...