Pages

Wednesday, August 21, 2013

::Raya Di Tempat Baru::

hi uolllsss.dah beberapa hari tak menulis kan....bukan sibuk tp takada cite and pic utk dituliskan...tapi ari ni tetiba terbuka hati sebab ada lah sedikit bingkisan utk diceritakan...tapi picnya amat terhad sebab lupa nak bergambar

1.AIMS Open House di KL Convention Centre

makan2 ini diadakan pada Isnin aritu...pertama kali dalam sejarah aku bekerja bila ada jamuan raya dah tentu kena bertugas kan tapi tidak pada kali ni...kami cuma datang makan dan makan dan makan sehingga majlis tamat...majlis bermula jam 4 ptg hingga 9 malam...jadi aku dah plan kosongkan perut utk melantak makanan kat open opis tu...ada macam2 makanan dan minuman...serah perut dan tekak jea untuk melantak.Antara yang menarik dah tentu Kambing Golek,...aku plak cuma makan nasi beriani,sate,kebab,kambing dan asam laksa...kesemua tu aku amik dalam portion yang amat sikit...tapi foto aku non ada yer....minggu ni kurang semangat nak berfoto...

Photo: Hari Raya Treats 

Photo


2.Breakfast for Aidilfitri

makan2 di dibuat ari ni kat opis aku di Tingkat 18 ni....di sebabkan orang Melayu kat sini dah ramai so kitaorang plan tk wat potluck bagi majlis ni...macam2 jenis makanan ada..dari nasi himpit,sambal kacang,sambal ikan bilis,laksa sarawak,kari kambing,buah2,kek,puding dan tak ketinggalan biskut raya of course....

Photo: Jamuan raya di opis plak

Photo 

Photo

Photo 

ini suasana kat opis aku pagi tadi...judging by the picture ko blh tau brp kerat aje kami yang MUslim tapi kemeriahannya tetap ada...makan untuk breakfast dan lunch ditanggung sepenuhnya...hahahahahaha...habis lah bentuk badan aku...mau en abang tegur aku esok ni...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...