Pages

Monday, August 12, 2013

::Raya Aku Ke Zoo Melaka,Ko Hade??::

entri kedua ari ni..tapi masih belum cite ttg keluarga aku beraya kan???hahahahaha tunggulah...tp skrg nak cite ttg ke zoo...semalam sebelum aku balik ke KL sebab bas aku pukul 9malam so encik abg sayang ajak gi nengok binatang katanya...katanya masa yang ada digunakan sebaiknya sebelum aku balik. so aku pun setuju utk ke Zoo Melaka...amik kau...jalan raya ke Zoo lagik dah puas gi jln umah orang ni aku gi zoo...ko hade....meh nengok pic yek..


DSC09927.jpg 

tiket masuk ke zoo melaka ni dah jadi sangat mahal..dulu cuma RM10 jek tapi sekarang dah jadik RM15 seorang..kanak2 ngan warge emas jek masih kekal harganya RM6 seorang...terpulanglah kat korang kalau nak masuk ke sini ke tak sebab kalau aku ler ngan anak2 yang ramai agak tidak berbaloi RM15 seorang tapi mungkin harga ini lebih murah berbanding Zoo Negara...jd pilihan di tangan anda...anda yang menentukan...
DSC09923.jpg 

DSC09919.jpg 

DSC09918.jpg 

DSC09917.jpg 

DSC09914.jpg 

DSC09913.jpg 

DSC09911.jpg 
kat atas tu antara menatang yang ada kat dalam zoo tu..dah nama pun masuk zoo jadi banyknya pic psl binatang yea...tp tidaklah sampai kesemua menatang tu aku nak amik...cuma yg aku rasa cam comel jea....pulak aku ni jurugambar National Goegraphy....tp masih ada banyak tempat yang tak dibuka..katanya dalam penyelenggaraan..maklumlah zoo ni baru diserahkan kepada pihak yang mentadbir..jd banyaklah urusan pembaikan masih dilakukan...
DSC09907.jpg

ini plak pic tuan tanah....cik abg kata suh amik gambar ngan rimau sbb nak nengok sape lg garang...rimau atau org yang di sebelah rimau tu...korang agak2 sapa yek???ada yang rindu dengan muka aku ni???moh nengok lah bebanyak...



6 comments:

nur-afiz said...

mana gambar... x keluar pun...

siti zuraida Rajab said...

gambarnya ada kak..sy nengok baru ni blh bukak

farawahida zamani said...

Bikda x ley tgk pun gmbr :(

farawahida zamani said...

Bikda x ley tgk pun gmbr

farawahida zamani said...

Bikda x ley tgk pun gmbr :(

siti zuraida Rajab said...

aduiiii...kakak...ida bukak ni ok aje...dah ubah format gambar lagik...tp klu berhajat nak nengok acik riz mmg foto acik tak ada yea..mahap...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...