Pages

Friday, February 14, 2014

Check In Kat Institut Pediatrik HKL

setelah setahun IRDINA MADIHAH MOHAMED RAFAIE dilahirkan belum pernah la sakit sehingga masuk hospital.tapi baru2 ni bertarikh 4 Februari 2014 mencatat sejarah yang anak kecil ni dimasukkan ke HKL kerana mengalami demam panas dan masalah pernafasan..sungguh kami berkampung di hospital...aku pulak secara kebetulan tak balik KL pada tarikh tu..aku masuk pejabat barulah adik aku bgtau yg si kecik ni ada kat wad...bergegas aku balik keje terus ke HKL....meh nengok si kecik ni


inilah Irdina Madihah..si kecik ni adalah cucu saudara aku yang kedua...masa pic ni di amek masa 5hb..masa aku sampai kat spital..belum ada perubahan sangat cuma nampak lemah aje sebab demam masa ni

ini pulak masa 6hb.doc masuk IV kat dihah sebab nak bg antiotik ikut badan jea...masa doc cucuk jarum kat tangan si kecik aku ada menengok di sebalik pintu sebab doc tak bagi family nengok tapi aku dapat jgk mengintai...sedih siot dengar budak tecik ni nanges...rasa cam nak ketuk jea kepala doc tu...



inilah plak hari 8hb...masa ni ibu dihah hanta pic ni kat aku....masa ni kena masuk oksigen sebab pernafasan dihah terlalu laju.doc tak mau jadi apa2.and aku nengok si kecik ni memang berani dan tabah betul la...



ini pulak pada hari yg sama masa aku datang melawat petang tu..dihah diberi ubat utk cairkan kahak sebab dihah pandai buang kahak.dan takut paru2 dijangkiti kuman..pas bg ubat ni dihah pun mcm resting jea...mungkin ngantuk kot ubat ni..




ini pulak pic dihah selepas keluar hospital dan bertambah baik keadaanya..aku ucapkan ribuan terima kasih kepada kengkawan yg sudi mengambil berat bertanya tentang keadaan dihah dari masa ke semasa...hanya Allah dapat membalas budi baik kalian..utk ASMA ABDULLAH terima kasih sangat2 sebab sayangkan IRDNINA MADIHAH si comel ni...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...