Pages

Friday, February 14, 2014

Jangan Umum kalau Tak Konfirm

tetiba aku teringat tentang frasa ayat kat atas tu..ada orang pernah cakap kat aku...KALAU APA YANG KITA NAK CAKAP TU BELUM BETUL NAK JADI JANGAN NAK CERITA KAT ORANG......hermmm.......

aku taklah apa nak komen pasal situasi tu...sebab bagi aku setiap kita berhak untuk buat apa yang kita inginkan asalkan jangan melukakan hati orang...kadang2 aku terfikir jugak..salahkah aku kalau aku buat status apa2 pun di ruangan kegemaran aku??salahkah aku kalau nak menulis??

bagi kita yg membaca setiap status orang adakah kita perlu komen negatif utk apa yg dia tulis tu??adakah salah utk org tu menulis apa yg dia rasa??peliklah dengan sikap manusia ni...terkadang jadi terkilan bila dapat komen negatif yg boleh menjatuhkan semangat kita nak buat sesuatu....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...