Pages

Wednesday, February 26, 2014

Pertanyaan Yang Pelik

terkadang aku ketawa sendirian bila setiap hari mendengar ayat yang sama dari orang yang menelefon ke pejabat..mcmalah mereka2 yang cerdik pandai ni boleh keluarkan ayat sebegitu.maklumlah keje kali ni rapat dengan telefon...nak tau ayat apa yg orang selalu tanya pada aku?

ni ayat dia....

"Hi morning / afternoon..i received missed call at my handphone from this number 03-20******..can you please ask who called me?"

"Can you ask security to come at Level 1"

"Hi morning...is this ****** company? oppsss... sorry i called wrong number"

"Did my cheque ready?"

"Did my rack ready?"

 ada tak antara kita yg call nombor pejabat guna dialog2 mcm kat atas tu??kalau ada korang memanglah orang pertama yg akan diketawakn dengan org yg berada di telefon pejabat tu

 


2 comments:

msredcheesecake said...

tak de plak setakat ni...hheee...takde terima tak de buat

siti zuraida Rajab said...

klau terima pun tak buat..hehehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...