Pages

Friday, April 11, 2014

D.I.Y Bunga Kertas

salam dan selamat pagi..awal aku menulis pagi ni kan???maklumlah ari ni JUMAAT dan petang ni plak aku ada training so takut tak sempat jea nak cite..ok sambung ke tajuk asal...aku memang teringin untuk DIY (Do It Yourself) majlis pertunangan aku malah wedding aku jugak...so salah satunya selain goodies yang dibungkus dan direka sendiri..bunga kertas jugak aku buat sendiri...bunga ni aku nak lekatkan dalam bilik aku masa bertunang nanti...nak nengok camne bentuk bunganya??meh...


aku baru buat 3 kuntum bunga besar..masih ada lagi beberapa kuntum untuk bunga besar dan bunga kecik jugak...nampaklah bentuk bunga kan walau ini kali pertama aku membikinnya...malam tadi pun dah agak lewat aku buat bunga sebab memotong stiker nak tampal kat goodies bag untuk pihak lelaki...penat tapi aku puas hati...
 

ini plak gambar close-up bunga2 yang dah dibikin...aku taklah buat tutorial buat bunga kertas ni tapi korang boleh aje cari kat MR GOOGLE....aku plak dah terlupa blog yang tengok buat bunga ni...tutorial dia buat memang mudah faham dan senang nak jadi...tapi kalau ada yang nak aku buat tutorial buat bunga ni...aku akan buat yea....(macamlah ada yang nak...hahahahahahaha)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...